Skvelá zákaznícka starostlivosť

Kategórie: Biznis, Marketing
Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Dnes niečo predať nie je vlastne žiadna výhra. Dnešný obchod nie je len jednoduchá transakcia, ktorá presúva peniaze z peňaženky zákazníka do našej pokladne a za to mu ponúka niečo na oplátku. Dnešný obchod je o službe, zážitku, emócii. Dnešok je typický všeobecnou komoditizáciou takmer všetkého a to čo je rozhodujúcim faktorom je zákaznícka starostlivosť.

Tá v konečnom dôsledku rozhodne, či sa bude zákazník cítiť dobre nielen pred kúpou ale aj pred ňou a hlavne po nej. A tu sa dostáva k slovu profesionálna zákaznícka starostlivosť.

Ak chcete byť v tejto oblasti profesionál, tak sme pre vás pripravili video kurz, kde sa dozviete to podstatné, čo je potrebné mať alebo urobiť, aby ste boli majstrom v zákazníckej starostlivosti a aby zákazníci vašu firmu/značku milovali.

Zobraziť viac

Čo sa naučíte?

  • Dozviete sa kde vzniká zákaznícka spokojnosť.
  • Naučíte sa ako nastaviť procesy tak, aby ste mali zákazníka podchyteného v každej fáze jeho nákupného správania, a rovnako aj po kúpe.
  • Naučíte sa nastaviť a vyhodnocovať procesy spätnej väzby, ktorá je kľúčovým nástrojom kontinuálneho budovania zákazníckej spokojnosti

Obsah kurzu

Zoznam lekcií

  • Úvod do kurzu
    00:43
  • Prečo je dôležité rozmýšľať nad zákazníckou starostlivosťou?
    05:59

Základné piliere zákazníckej starostlivosti

Starostlivosť o zákazníka v procese zákazníkovej cesty

Komunikačné kanály

Hodnotenie a recenzie študenta

Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia

Want to receive push notifications for all major on-site activities?