Skvelá zákaznícka starostlivosť

Kategórie: Biznis, Marketing
Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Dnes niečo predať nie je vlastne žiadna výhra. Dnešný obchod nie je len jednoduchá transakcia, ktorá presúva peniaze z peňaženky zákazníka do našej pokladne a za to mu ponúka niečo na oplátku. Dnešný obchod je o službe, zážitku, emócii. Dnešok je typický všeobecnou komoditizáciou takmer všetkého a to čo je rozhodujúcim faktorom je zákaznícka starostlivosť.

Tá v konečnom dôsledku rozhodne, či sa bude zákazník cítiť dobre nielen pred kúpou ale aj pred ňou a hlavne po nej. A tu sa dostáva k slovu profesionálna zákaznícka starostlivosť.

Ak chcete byť v tejto oblasti profesionál, tak sme pre vás pripravili video kurz, kde sa dozviete to podstatné, čo je potrebné mať alebo urobiť, aby ste boli majstrom v zákazníckej starostlivosti a aby zákazníci vašu firmu/značku milovali.

Zobraziť viac

Čo sa naučíte?

  • Dozviete sa kde vzniká zákaznícka spokojnosť.
  • Naučíte sa ako nastaviť procesy tak, aby ste mali zákazníka podchyteného v každej fáze jeho nákupného správania, a rovnako aj po kúpe.
  • Naučíte sa nastaviť a vyhodnocovať procesy spätnej väzby, ktorá je kľúčovým nástrojom kontinuálneho budovania zákazníckej spokojnosti

Obsah kurzu

Zoznam lekcií

  • Úvod do kurzu
    00:43
  • Prečo je dôležité rozmýšľať nad zákazníckou starostlivosťou?
    05:59

Základné piliere zákazníckej starostlivosti

Starostlivosť o zákazníka v procese zákazníkovej cesty

Komunikačné kanály

Hodnotenie a recenzie študenta

Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Ask ChatGPT
Set ChatGPT API key
Find your Secret API key in your ChatGPT User settings and paste it here to connect ChatGPT with your Tutor LMS website.