
O kurze
To, že vieme hovoriť, ešte neznamená, že vieme aj komunikovať. Často krát sa v komunikácii dopúšťame prechmatov, ktoré potom vedú k nedorozumeniam alebo konfliktom. Navyše, nie vždy nám komunikácia funguje. Nedarí sa nám druhú stranu presvedčiť, motivovať alebo primäť k zmene správania (veľmi často to vidíme napr. v komunikácii detí s rodičmi)
A pri tom by stačilo tak málo. Riadiť sa základnými pravidlami komunikácie. Medzi tieto pravidlá patrí napríklad aktívne počúvanie, empatia, kladenie otvorených otázok, zbavenie sa domnienok a hypotéz. Všetky tieto jednoduché princípy a pravidlá nám potom umožňujú pozdvihnúť našu komunikáciu na vyššiu úroveň
V tomto viac, ako hodinovom video kurze, vás prevedieme základmi komunikačných zručností. Dozviete sa, čo je to komunikačný proces, z čoho pozostáva, ako je to s neverbálnou komunikáciou a mnoho ďalšieho.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
Úvod do kurzu Ako komunikovať dobre a efektívne
03:11 -
Základy komunikačného procesu
05:06 -
Aktívne počúvanie
04:32 -
Empatia a 3 podmienky zmeny osobnosti
06:44 -
Parafrázovanie
06:00 -
Zdržanie sa posudzovania
00:00 -
Počúvanie telom
03:13 -
Kladenie otázok
01:04 -
Zatvorené a otvorené otázky
06:34 -
Alternatívne otázky
02:55